02177395710

منوهای نصب در پنل مدیریت

ده قانون برای یک ایده استارتاپی عالی (قسمت اول)

داشتن یک ایده استارتاپی عالی و کارآفرینی مهم نیست، بلکه اجرای درست آن مهم است. کارآفرینان خبره ی دنیا نیز در پیاده سازی بسیاری از ایده های خود با شکست مواجه می شوند.
اگر شما موارد زیر را در مورد ایده ی خود بسنجید، شانس موفقیت شما چندین برابر خواهد شد.

 

1- ایده استارتاپی عالی | ایده ی خود را بپرستید

اگر شما فقط برای ثروتمند شدن ایده ی خود را دوست دارید، همین الان دست نگه دارید. ثروتمند شدن انگیزه ی خوبی جهت پیشبرد ایده ی شماست اما مطمئناً تا زمانی که به پول برسید، باعث می شود شما را از ادامه ی کار خود پشیمان کند. آیا حاضرید ۱۰ سال سختی بکشید و در سال ۱۱ام شاید به پول برسید؟

 

2- ساده سازی کنید

مارک زاکربرگ از خواب بیدار نشد و استارت آپ شبکه اجتماعی خود را یک روزه پیاده کند. تمام ایده های مهم و کارآفرینی دنیا یک روزی با یک ایده ی ساده شروع شدند و بعد به ایده های کاملی که الان بخاطر آن ها معروفند تبدیل شدند.
کار خود را با یک ایده ی ساده، حل یک مسئله، برای یک مشتری آغاز کنید.

 

3- روی یک جریان درآمدی تمرکز کنید

ایده های کارآفرینی زمانی که بر روی یک جریان درآمدی تمرکز داشته باشند، شانس موفقیتشان بیشتر خواهد بود. پس با یک جریان درآمدی شروع کنید، اگر نتوانستید با یک جریان درآمدی، پول بسازید، پس بهتر است ایده ی خود را رها کنید.

 

4- چند مرحله برای فروش اولین محصول نیاز دارید؟

اگر تعداد این مرحله ها، که همان سختی راه اندازی یک ایده ی کارآفرینی نوپاست، بیشتر از ۳ بود، پس ایده ی خوبی ندارید!

 

5- بازار هدف و مشتری خود را دقیق بشناسید

شناخت دقیق بازار هدف، مهم ترین اصل در پیشبرد یک استارت آپ نوپاست، مثلاً مشتریان شما، بین ۱۸ تا ۲۰ سال، مجرد، جنسیت مرد و دانشجو در گرایش معماری هستند. هر چقدر که می توانید، مشتریان خود را دقیق تر شناسایی کنید. بهترین مشتری که می توانید داشته باشید، شخص خود شماست، به همین دلیل است که بهترین ایده های کارآفرینی دنیا با تمرکز بر رفع نیاز و حل مشکل خود شخص کارآفرین شکل گرفته اند.

 

ادامه دارد…

0 پاسخ به "ده قانون برای یک ایده استارتاپی عالی (قسمت اول)"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی شده توسط سایه سپید